بیانیه دختران حاج قاسم با موضوع جنگ و آتش‌بس

با سلام و احترام، می‌دانیم که در میانه میدان در حال جهاد و تلاش هستید تا این ملت مورد ظلمِ زورگویان عالم، سربلند و پیروز بمانند؛ خدا قوتتان بدهد. ما دخترانِ ایران زمین، با قلبی آکنده از اندوه و خشم، ضمن محکومیت شدید جنایات فجیع رژیم خون‌آشام آمریکا و باند جنایت‌کار صهیونیستی، این بیانیه را به استحضار می‌رسانیم. در روزهای اخیر، آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش اسرائیل با حملات تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر به خاک ایران عزیز تجاوزی آشکار کردند و با ریختن خون پاک کودکان و مردم بی‌گناه کشور عزیزمان و همچنین به شهادت رساندن رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه‌ای و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشور، صفحه ای دیگر از جنایات بی‌رحمانه خود در حق این ملت را ورق زدند. این اقدامات شنیع، نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است و داغی بزرگ بر قلب ملت رشید ایران برجای گذاشته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای سید عباس عراقچی، وزیر محترم امور خارجه،

با سلام و احترام،
می‌دانیم که در میانه میدان در حال جهاد و تلاش هستید تا این ملت مورد ظلمِ زورگویان عالم، سربلند و پیروز بمانند؛ خدا قوتتان بدهد.
ما دخترانِ ایران زمین، با قلبی آکنده از اندوه و خشم، ضمن محکومیت شدید جنایات فجیع رژیم خون‌آشام آمریکا و باند جنایت‌کار صهیونیستی، این بیانیه را به استحضار می‌رسانیم.
در روزهای اخیر، آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش اسرائیل با حملات تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر به خاک ایران عزیز تجاوزی آشکار کردند و با ریختن خون پاک کودکان و مردم بی‌گناه کشور عزیزمان و همچنین به شهادت رساندن رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه‌ای و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشور، صفحه ای دیگر از جنایات بی‌رحمانه خود در حق این ملت را ورق زدند. این اقدامات شنیع، نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است و داغی بزرگ بر قلب ملت رشید ایران برجای گذاشته است.
ما دخترانِ حاج قاسم، دختران نوجوان و جوان ایرانی که کنشگران این عرصه‌ و میدانیم، با درک عمیق از ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و سیاست‌های مستکبرانه رژیم تروریستی آمریکا، به صراحت از شما خواستاریم در راستای استیفای حق ملت بزرگ ایران، ذره‌ای با دشمنان این خاک مماشات نکنید که مماشات در چنین شرایطی ترغیب دشمن به جنایات بیشتر و مجدد است. از شما می‌خواهیم هیچ‌گونه آتش‌بسی که احتمال حمله دوباره از جانب دشمن را زنده نگه‌می‌دارد نپذیرید. حالا که ملت رشید و قهرمان، با همه توان در میدان ایستاده است، حالا که هر شب طنین الله اکبر این مردم بزرگ در سرتاسر میهن عزیزمان پیچیده است، تا زمانی که دشمن آمریکایی-صهیونی به طور کامل از کرده خویش پشیمان نشده است و خطر جنگ به طور کامل و برای همیشه از سر ایران عزیز رفع نشده است، حاضر به پذیرش آتش‌بس نشده و بدانید که حمایت ملت شهید پرور پشت شماست.
ما از شما، ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه، تقاضا داریم که جنایات دشمنان را به گوش جهانیان برسانید و خواستار مجازات شدید مسئولان رژیم صهیونیستی و آمریکا باشید. همچنین، لازم است که تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک و نظامی کشور را برای مقابله با تهدیدات دشمنان و دفاع از منافع ملی بسیج کنید.
از خداوند متعال پیروزی ملت ایران در این میدان خطیر و نبرد سرنوشت‌ساز را خواستاریم.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال روایت

روایت خود را با ما به اشتراک بگذارید

محبوب‌ترین روایت‌ها

×
Campaign